четвртак, 20. фебруар 2014.

Fav pair #3

Maglovito jutro danas, poslije proljeća u februaru. Nije mi to pretjerano strašno, zahvalna sam za svaki sunčan dan "preko veze" u ovo doba godine. Ukoliko ipak teško podnosite ovaj veo koji se navukao na vidokrug predlažem dva kratka "podizača raspoloženja"!

Za početak malo boje :)! J.Crew youtube kanal mi je trenutno najdraži korporativni kanal koji posjećujem. Uvijek popravi raspoloženje! Boje, teksture, energija grada... ma ljepota! Oduševljena sam načinom na koji je Jenna Lyon (čiji lični stil btw jaaaako volim) dala poseban pečat ovom brendu i učinila ga apsolutno neodoljivim! Fenomenalni su mi mini filmovi koje prave, i koji još više približavaju ideju koju njeguju.



Potom dolazi Ljubav! Još uvijek smo u tom zavodljivom svijetu reklama, a ukoliko vam prethodni video nije popravio raspoloženje, ovaj vas ne bi smio ostaviti ravnodušnim! Božanstveno ispričana priča inspirisana ljubavlju raznježiće i najveće "ljubavne skeptike" :)! Uživajte!





I? Kako se vama dopadaju?





Нема коментара:

Постави коментар