уторак, 4. фебруар 2014.

Crtice iz Beča


Kao što sam u prethodnom postu pisala, godina je počela putovanjem. Ako mene pitate-nema ljepšeg načina za početak :). Prvi put u Beču i prvi utisak-diiivan. Iako smo grad upoznavali tek u januaru, dakle poslije Božićno-Novogodišnje sezone, praznični duh nije nedostajao. Toliko divnih stvari smo posjetili, a toliko ih tek čeka sljedeći put.



Bio je to pravi raj za čula. Mirisi kolača i punča, božanstvena muzika, Klimt, Kokoschka, Monet i raskošna arhitektura su nadvladali vjetar i hladnoću i ostavili u sjećanju nezaboravne momente. Posebno su dragocjena ta sjećanja jer foto-aparat i nije zabilježio mnogo toga usljed hladnoće i promrzlih prstiju, ali bilo je magično, vjerujte mi :)! 







Jedva čekam sljedeću posjetu Beču, nešto razmišljam o proljeću...

2 коментара:

  1. Zavidim ti :) Meni je tamo jedna jako dobra drugarica, i iako imam poziv, nikako da odem... Verujem da ćeš sledeći put imati više fotki i da će biti divne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma, nemoj da zavidiš, nego pakuj kofere i kreći put Beča :))! I sama sam odgađala godinama odlazak (iako ne znam zašto), a sada već planiram sljedeći put (mislim da će se moji domaćini pokajati što su me pozvali, hahaha :))!

      Избриши