недеља, 17. новембар 2013.

Fav pair #1!

Nisam pisala neko vrijeme. Nedostajalo mi je, ali dešavale su se neke promjene pa sam bila na break-u. A sada sam na "page break"-u, ali bukvalno, hahahha. U ovom postu sam pislala o potrebi za promjenom i žarkoj želji da iskoračim iz agende za koju sam bila svakodnevno vezana, a koja mi je počela stvarati neku tjeskobu i nelagodu. Zatim sam ipak odustala od potrage za novim organizerom, kao kraj godine je, pa strpiću se još malo, pa počinjem od 01.01., bla, bla... lako odustajanje






Međutim! Počelo se događati... Iznenada sam dobila posao (ne idealan ali idealan za rad na započinjanju idealnog, dakle ipak idealan na malo drugačiji način), i krenulo je...

Sljedeći dan dolazi drugarica sa šarenom kesicom a u njoj notes!  I neka mi neko kaže da to nije Znak (drugarica nema pojma da pišem blog). Idealan format, kožne korice, divni listovi, uredni i praktični a ipak malo romantični, sa zlatnim ivicama-trunčica šika! Crven... pa ako je. Sigurna sam da i to ima neko značenje. Malo sam guglala, i osim klasičnog značenja crvene boje, koje se povezuje sa strašću (može), ljubavlju (može, može), energijom, moći i odlučnošću (kako da ne!) saznala sam da se u heraldici crvena boja koristila kao simbol Hrabrosti (eto, to je ono što je nedostajalo), te se veoma često upotrebljava kao boja koja stimuliše ljude na brze odluke! 



Pored nove agende, u moj život je ušao i sasvim novi pogled na svijet! Dobro, ne baš pogled, ali pomagalo da jasnije vidim i lakše uočim male čarolije u svakom danu. Dobih prve naočare, doživjeh ih kao novi modni dodatak, i tako optimistično koračam još nenaviknuta na "uramljen vidokrug". 






Ako postoji neko ko ovo čita (postoji liiii????) želim mu prekrasnu nedelju <3!

4 коментара:

  1. Čestitam za posao! Super su i rokovnik, i naočare. Imam i ja jedne, ali sam prešla na sočiva :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala mnogo, Nataša :))! Meni još uvijek zabavno sa naočarima (početnik :)), ali vjerujem da su sočiva mnogo bolja i praktičnija :))!

    ОдговориИзбриши
  3. Kako divan post… i njezan.
    I ja mislim da niko nikad ne cita moj blog, ali mi taj osjecaj ne umanjuje zadovoljstvo pisanja istog.

    Bas mi je drago za posao!
    I ja sam u nekom vrtlogu svakodnevnice. Nadam se da ce uskoro da prodje.

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Selma, pa TI si komentarisala na MOJ blog!!!! Ajajajajajaaaaj <3! Bleubirdvintage blog je jedan od mojih omiljenih dugo, dugo... a onda jedno veče otkrih TVOJ blog koji istu magiju nosi (prava šljokica u ovoj našoj Bosanskohercegovačkoj tami), i usudih se napraviti sopstveni. Tako da znaš da ne samo da te neko čita, nego si i velika inspiracija :)))).

    Želim ti divan decembar <3!

    ОдговориИзбриши