среда, 19. март 2014.

100 srećnih dana :) #day1



Da li ste možda čuli za super simpatičan projekat 100 Happy days? Ideja je da u svakom danu obratimo pažnju na stvari koje nas čine srećnim. Izazov je 100 dana u nizu prepoznati i zabilježiti te male (ili velike :)) momente koji nam crtaju osmijeh na lice, te ih podijeliti putem Instagrama, Twittera ili Facebooka uz hashtag #100happydays, ili pak e-maila myhappyday[AT]100happydays.com ukoliko ne želite da vaše fotografije budu javne!

Meni se ideja čini baš zanimljiva te sam danas [19/03/14] prihvatila izazov ;)! Danas sam srećna jer sam uspjela obaviti sve sve obaveze sa liste, a još više jer sam započela ovaj simpatičan projekat! Moje "srećne dane" možete pratiti ovdje! Da li je još neko raspoložen da se pridruži u obilježavanju SrećnihSto, da širimo optimizam i kreiramo srećnu planetu? Što nas je više, bolja je orgainzacija ;)! Za kraj jedna optimistična numera!


 Laku noć, Srećni ljudi!

2 коментара: