четвртак, 10. октобар 2013.

Zašto ne bismo ovih dana... obradovali sebe nekom sitnicomi!

Ne želim još da priznam, ali sve češće "slučajno" zalutam u folder sa ljetnim fotografijama. Ovih dana je u stvarnosti nekako tmurno i sivo. Hladno i bljak. Teško je izvući neki optimizam da popravi stanje, i njega je izgleda potrebno malo "pogurati" sitnicom koja će uljepšati dan. Jednostavno, nekad je potrebno razmaziti se. Ako mene pitate, što češće, to bolje :). 


1) Kupovina kozmetike uvijek popravi stanje. Dodatni plus je činjenica da se sebi možemo lako opravdati da je to prosto investicija u nešto što je sa nama do kraja života :). Lično sam opsjednuta kremama za ruke, i ozbiljno navučena na iste (ako neko zna kako se ta bolest zove, neka mi kaže), tako da predlažem obavezno neku super bogatu, njegujuću kremu sa magičnim mirisom. Hladno vrijeme zahtijeva više njege. L`Occitane krema za ruke sa 20% karite maslaca je zaista jedan divan primjer. Gusta, bogata, njeguje krasno. 


Kada je balzam za usne u pitanju moj apsolutni favorit je L`Occitane balzam sa 10% karite maslaca, nježan, bogat i savršenog mirisa. Baš onakav kakav treba na hladnom vjetru. 

L`Occitane proizvodi gode mojoj koži jer je jaaaako suva. Ova dva sapuna takođe sadrže u sebi karite maslac, pa malo manje isušuju, ali moram da priznam da sam više njege očekivala. Jedan je sa mlijekom, trenutno ga koristim, a drugi je kombinacija orange-cinnamon i jedva čekam da ga otvorim jer božanstveno miriše i ovako zapakovan!



2) Ukoliko niste neki zaluđenik za mazalicama, uvijek se možete obradovati nekim novim nakitom i tako sebi uljepšati dan. Nedavno sam otkrila nakit NeckLESS IS MORE by Ivona Miljuš, i zaista promijenila mišljenje o nakitu od polimerske gline (nekako nije to bio moj fazon nikada). Ova djevojka pravi prava mala umjetnička djela od broševa, magneta, naušnica... Broševi moji favoriti, pa vam predstavljam ova dva, prvi sam ja dobila na poklon, a drugi je poklon za prijateljicu. Meni su posebno interesantni brošići za klince, ali pogledajte i sami njen fb page, sigurna sam da će vam se nešto dopasti. Takođe je moguće poručiti motiv po želji, i tako personalizovati svoj broš. Ma, slatko skroz!





3) Vaš izbor može biti bilo šta što će vam uljepšati raspoloženje, dobar film, kafa sa sestrom (za srećnike koji ih imaju) ili najboljom prijateljicom, knjiga koju ne možete ispustiti iz ruku... To su ti neprocjenjivi životni momenti, "me time". Kako god da je moj dan krenuo u pogrešnom tonu, čaša vina i malo čokolade u divnom društvu (ili u samo MOM društvu) na kraju dana apsolutno promijeni utisak o istom. Da mu nekakav šarmantno-izazovan ton, i onda se jednostavno lako preživi. Pa, da!



Нема коментара:

Постави коментар